neděle 12. května 2013

ZAČÍNÁME


BarsANDrinks

Jsem milovník míchaných nápojů a dobré whisky a bourbonu. Už delší dobu jsem si říkal, že na WEBu chybí něco o koktejlech, barech, ucelené informace o destilátech, likérech aj. ingrediencích potřebných pro to, abyste si vychutnali Váš oblíbený drink v oblíbeném baru nebo si ho připravit doma. Od roku 2005 pracuji pro jednu cateringovou společnost. Už je asi nejvyšší čas, se podělit o to něco málo co jsem se o barmanství, barech a alkoholu naučil. To první jsem věděl! Alkohol se pije, ten zbytek pro mě byla jedna úžasná životní zkušenost, kterou bych neměnil!

A jak jsem začal? Stylem příznačným pro mého kamaráda, „Potřebujeme lidi, hoďme ho tam a uvidíme.“ A taky, že jo! Zkuste hádat, u čeho jsem asi tak mohl začínat … věřím, že jestli jste někdy museli připravovat 450 "Mojit", což není nic moc příjemného, rádi jste to předali tomu co je „služebně nejmladší“, tak nějak vypadal můj začátek.

Chci také tímto WEBem vzdát holt barmankám a barmanům, přátelům a lidem které jsem za barem potkal, všem těm co vám dennodenně zpříjemňují chvíle ve vašich oblíbených barech, restauracích a klubech.

Tak tedy na zdraví přátelé!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat